Beyaz Tv Sağlık Zamanı Sunucusu Gizem Hatipoğlu Resimleri - Gizem Hatipoğlu Kim? - Nedir- Ne Değildir?

Yeni

Post Top Ad

22 Mart 2017 Çarşamba

Beyaz Tv Sağlık Zamanı Sunucusu Gizem Hatipoğlu Resimleri - Gizem Hatipoğlu Kim?

Beyaz Tv Sağlık Zamanı Sunucusu Gizem Hatipoğlu Resimleri
Televizyon ekranları ile “Var Mısın Yok Musun” yarışması ile tanışan Güzem Hatipoğlu, ünlü olma hikayesini anlattı.
Tamamen tesadüfü şekilde ünlü olmayı başaran güzel sunucu hikayesini şu sözlerle anlattı; “Bilgi Üniversitesi'nde reklamcılık okudum. Çocukluktan beri hep televizyonda olma hayalim vardı. Yine de bir yarışmayla tanınacağımı düşünmezdim. Zaten her şey tesadüfle başladı. Bir gün arkadaşımla trafikte giderken tesadüfen Acun Ilıcalı'yla karşılaştık. Araçlarımız yan yana durdu. Aslında içine kapanık biriydim ama o an kendimden beklemeyeceğim bir şekilde arabanın camını açıp: "Ben yarışmanıza başvurdum. Geri dönmediniz" dedim. Her şey böyle başladı.”
Gizem Hatipoğlu Kim?
Gizem Hatipoğlu, Bilgi Üniversitesi Reklamcılık Bölümü’ nden mezun oldu. Çocukluk yıllarından beri hayali televizyonlarda olmaktı. Acun Ilıcalı’ nın sunduğu Var Mısın Yok Musun yarışmasına katıldı ve 130 bin lira kazandı. Ardından Survivor’ a katıldı. Aynı yarışmada tanıştığı Hakan Hatipoğlu ile evlendi. Şu an program sunuculuğu yapıyor.

Gizem Hatipoğlu resimleri




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Post Top Ad