Söz Dizisi Pes Etmedim Ben Rap Şarkısı - Soydener Söz Ben Bir Bordo Bereliyim Şarkısı Dinle İndir - Nedir- Ne Değildir?

Yeni

Post Top Ad

13 Mayıs 2017 Cumartesi

Söz Dizisi Pes Etmedim Ben Rap Şarkısı - Soydener Söz Ben Bir Bordo Bereliyim Şarkısı Dinle İndir

Söz Dizisi Rap Şarkısı
Soydener Söz Şarkısı Dinle İndir
Soydener Söz Ben Bir Bordo Bereliyim Şarkısı

Şarkıyı indirmek için video adresini kopyalayıp Youtube-mp3 çeviricide çevirin ve indirin.



Ben bir Bordo Bereliyim, Vatan İçin And İçerim 
Damla Dahi Kanım Olsa, Bu Bayrakta Can Veririm
Gözlerinde Kan İçinde, İntikam Var Askerimin
Şehitlerimin İntikamı Alınacaktır, SÖZ Veririm
Biz Bu Yolda SÖZ Verdik, Dönüş Yok Artık..
Şanlı Bayrağımız Dalgalansın, Şanı Şanlansın
Bu Vatan Onca Şehitlerin, Bize Armağanı
Durma Gururlan Sen de, Eline Al Bu Bayrağı
SÖZ Ağızdan Çıktığında Namus Demektir.
Vatan Namus Şereftir, Vatan Millet Demektir.
Kenetlenir Bütün Neşeli Bu Millet Bayrak İçin.
Bu Bir Bordo Yemini, Son Nefesim Vatan İçin...

SÖZ Veriyorum Allahım Yine, Bu Vatan Uğruna Can Versem Bile,
SÖZüm SÖZdür Pes Etmek Yok, SÖZ Veriyorum VATAN İçin Size (x2)

SÖZ SÖZ Gökte Hilal Dalgalanacak, SÖZ SÖZ Kanın Yerde Kalmıyacak, SÖZ SÖZ Şehitlerimin Şanı Bu Dağlarda Bu Bayrakta Bu Sancakta Şanlanacak (x2)

Pes Etmedim Yine, Pes Etmem Asla
Kalemi Elime Aldığımda Zırhlı Duvar Çizerim Karşına
Vatan Borcu Ödenmeden Ölmek Yok Anne
Burada Şehit Olsam Asma Yüzünü Üzülmek Yok Asla
Bu Dağlarda Duyulacaktır Şanlı Şanımız
Vakti Geldiğinde Alınacaktır İntikamımız
Bordo Bereli Askerin İçinde Bitmez Savaşı
Ay Yıldızlı Bayrak İçin SÖZ Yıkarız Dağları
SÖZ Ağızdan Çıktı Artık, Ölmek Var Dönmek Yok
Yeter ki Dalgalan Sen Bu Sevdadan Geçmek Yok
Kanlı Dere Bu Gözlerim Bu Yüzden Öfkem Kinim Çok
Vatana Göz Diken Bir Haine Sıkılacak Kurşun Çok
Menzilim Belli Düşman Askeri
Bir Kurşun Oldum Ben Asla Dönmedim Geri
Bir Ölür Bin Doğarız, Bizi Eskiler Bilir
Yıkılmaz Asla Biri, Şanlı Türk'ün Askeri !!!

SÖZ Veriyorum Allahım Yine, Bu Vatan Uğruna Can Versem Bile,
SÖZüm SÖZdür Pes Etmek Yok, SÖZ Veriyorum VATAN İçin Size (x2)

SÖZ SÖZ Gökte Hilal Dalgalanacak, SÖZ SÖZ Kanın Yerde Kalmıyacak, SÖZ SÖZ Şehitlerimin Şanı Bu Dağlarda Bu Bayrakta Bu Sancakta Şanlanacak (x2)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Post Top Ad