Bergen Kim- Hayat Hikayesi- Yüzüne Kezzap Dökülen Kadın Hikayesi - Nedir- Ne Değildir?

Yeni

Post Top Ad

7 Haziran 2018 Perşembe

Bergen Kim- Hayat Hikayesi- Yüzüne Kezzap Dökülen Kadın Hikayesi

Neden Bergen’i olduğu gibi kabul etmediniz? Siz tanıştığınızda zaten gazinoda çalışıyordu.
Bize yakışmaz, benim aileme de yakışmaz, ki ben baştan konuştum; “bırakacaksan benimle beraber olursun” dedim. Biz öyle şey bilmeyiz. Allah’a şükür durumum çok iyi, benim bir sorunum yok. Bu hep kaçıyor. Annesi sürekli “ben ölümden korkmam” diyor. “Yahu ben ölümden bahsetmiyorum tek isteğim var, bana vekalet verin, ben gideyim boşanayım” dedim. Ne benden kopuyor, ne sahneyi bırakıyor. Afedersin kim p.. ? Olur mu öyle şey. Bizi tanırlar, bilirler. “Halis Serbest’in karısı sarhoşu doyuruyor…” Var mı öyle şey?
Bir ara ben bir otelde kalıyorum. Onun kaldığı otele 100 metre. Nasıl oldu hiç anlamış değilim, bir gün kapı çaldı, bir baktım bu. Ama eski şeyim kalmadı. “Hayırdır, nasıl buldun” dedim. Oturduk, “ne diyorsun” dedim, “ben sahneden vazgeçemem” dedi, “vazgeçemezsen boşanacağız” dedim. “Yok” dedi. Bu yine sarhoş. Birde utanıyorum. O eski Bergen gitti, bambaşka bir insan oldu. Neyse bağıra çağıra gitti. Utandım, ben de otelden ayrıldım başka otele geçtim. Sonra kezzap olayı oldu.
Kezzap olayında siz azmettirdiniz öyle mi?
Evet, zaten ben azmettirmekten ceza aldım. Benim adamım yaptı. Bir tanıdığım adamımdı. Zaten o kezzap da değildi, ölümdü! Sonradan kezzaba dönüştü.


Neden, ne amaçla kezzaba başvurdunuz, kör olacağını vs tahmin ettiniz mi, korkutmak mı istediniz?
Evet. Şimdi benim yerimde siz olun, onun yerinde de ben olayım. Sen geliyorsun, diyorsun ki; “gel, vekalet ver ayrılalım. Ne yaparsan yap, bana yakışmaz” diyorsun. Ben p.. değilim kardeşim, böyle bir şey var mı? Hem benim nikahımda olacaksın, hem çalışacaksın, pislik yapacaksın. Olmaz! Ben kabul edemem kardeşim.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Post Top Ad